رییس هیئت مدیره مخابرات ایران در مراسم رونمایی از ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به سه گام اصلی این برنامه گفت : « در گام نخست ، یکپارچه سازی حوزه ارتباطات ثابت محقق می شود که شامل یکپارچه سازی حوزه حاکمیت شرکتی، ورود به شبکه تمام IP و درعین حال […]

رییس هیئت مدیره مخابرات ایران در مراسم رونمایی از ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به سه گام اصلی این برنامه گفت : « در گام نخست ، یکپارچه سازی حوزه ارتباطات ثابت محقق می شود که شامل یکپارچه سازی حوزه حاکمیت شرکتی، ورود به شبکه تمام IP و درعین حال آغاز حرکت مخابرات به سمت یک شرکت تمام IT است.

رییس هیئت مدیره مخابرات ایران در مراسم رونمایی از ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به سه گام اصلی این برنامه گفت : « در گام نخست ، یکپارچه سازی حوزه ارتباطات ثابت محقق می شود که شامل یکپارچه سازی حوزه حاکمیت شرکتی، ورود به شبکه تمام IP و درعین حال آغاز حرکت مخابرات به سمت یک شرکت تمام IT است.»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس قنبری به ایجاد یک شبکه گسترده در کشوربا تقویت فرهنگ سازمانی در دومین گام اشاره کرد وگفت :« نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران سرمایه اصلی هستند و دراین گام به دنبال همگرایی ثابت وسیار بایک فرهنگ و یک برند محبوب هستیم.»

مهندس قنبری افزود:« در گام دوم همچنین به سمت یک هیئت مدیره، یک مدیرعامل ، یک شورای معاونین، یک شرکت چابک وچالاک با کمترین بوروکراسی اداری حرکت می کنیم و به منظور تحقق این امر همگرایی ارتباطات وفناوری اطلاعات را در تمام گام ها دنبال خواهیم کرد.»

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین گام سوم تحول را تبدیل مخابرات به شرکتی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال در کلاس جهانی با افق ۱۴۰۰ اعلام کرد وگفت :« در این گام شرکت مخابرات ایران می بایست به اهدافی چون افزایش چسبندگی و کاهش ریزش مشتری، ایجاد شبکه یکپارچه با SLA و حفظ حریم خصوصی مشتری همراه با رهبری بازار برسد.»

وی افزود: « انتظار داریم به موازات رهبری بازار، شرکت مخابرات ایران به برترین تجربه مشتری، دیجیتال سازی خدمات ، ورود به نسل ۵G ، توانمند سازی نیروی متخصص در راستای تحول دیجیتال و پرورش مدیران متخصص برای راهبری برنامه تحول دست یابد.»

وی با اشاره به مطالعات تطبیقی برنامه تحول مخابرات با برنامه ششم توسعه، افزود:« همه جا وهمه وقت حاضربودن، مشتری مداری، نوآوری ، مجازی سازی ، حاکمیت نرم افزار وشبکه های اجتماعی وهمگرایی ثابت و سیار از رئوس اصلی برنامه تحول در شرکت مخابرات ایران است.»

مهندس قنبری با بیان اینکه تحول مخابرات از سال ۸۲ با تغییر نام وهویت وزارت پست وتلگراف وتلفن به ارتباطات وفناوری اطلاعات آغاز شد، افزود: «امروز یکصد ودهمین روز آغاز به کار هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات و آغاز نقطه تحولی دیگر برای این شرکت است.»

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از تحرک حوزه ICT به تحرک مخابرات وابسته است ؛ گفت « پس از ورود مدیران جدید به مجموعه ، مهمترین نکته این بود که مساله تفاهم سهامداران اجرایی شود و سهامداران عمده در آن مقطع ، تفاهم نامه خود را به هیئت مدیره ارایه کردند .»

مهندس قنبری، با بیان اینکه اکنون در مرحله حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی و شرکت مخابرات ایران قرار داریم گفت: کشور ما با حضور موثر در عرصه بین الملل در حال رقم زدن نقش های جدید است و به منظور تحقق این امر در داخل نیز باید به اصول استقلال واقتصاد مقاومتی پایبند باشیم.

وی افزود:« واضح است که حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات پیشران این تحول است وشرکت مخابرات ایران نیز به عنوان تحول ساز اصلی حوزه نقش بنیادی خود را ایفا می کند ».

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تقدیر از زحمات مدیران و مشاوران گذشته شرکت ، گفت:«من کماکان مجموعه مخابرات ایران را دارای ارزش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی می دانم البته لازم بود مخابرات پس از تحولات گذشته فعالیت های خود را به نحوی دیگر در مدیریت جدید پیگیری کند »